Misyonumuz

CampRetail, kişiselleştirilmiş, karlı, yaratıcı ve duygusal rekabet avantajı yaratacak, 360 derece perakende kampanyaları tasarlamaya yardımcı olmayı amaçlayan, markaya özel interaktif bir eğitim projesidir. CampRetail İnteraktif Eğitim Projesi, eğitim arası çalıştaylar ile markaya fiili uygulama desteği verir ve markanın kampanyalarının verimli bir şekilde hayata geçmesine destek olur.

CampRetail, içerik ve marka bütünleşmesi adına, Türk Perakende Sektörünün ilk kez tanıştığı bir “marka eğitim” modelidir.

CampRetail İnteraktif Eğitim Projesi, salt bir eğitim projesi olmayıp, marka özelinde tasarlanan bir uygulama projesidir. İkişer günlük modüller halinde tasarlanan projede, modüllerde aktarılan bilgilerle ilgili takip eden dönemlerde aksiyon alınması ve uygulama aşamasına geçilmesini beklenir. Hedeflenen proje süresi, marka yapısına bağlı olarak değişkenlik göstermekle birlikte, iki aydır.

CampRetail ekibi, ara uygulama süreçlerinde, katılımcı ekiplere online destek, dökümantasyon ve içerik desteği vermek yoluyla, aktarılan bilgilerin fiili iş ortamında hayata geçmesine ve uygulanabilir kampanya projeleri tasarlanmasına destek olur.

Sabancı Edu – Gratis | Getir | Sabancı Edu – Teknosa | Sabancı Edu – Enerjisa | Sabancı Edu – Perakende Yönetimi | ÇİMTAŞ | Yıldız Holding – Pladis | Joint Idea – Pathos’un Sırrı | Joint Idea – Öz Müzakere | Joint Idea – Duygusal İnovasyon | Maya Holding | Loreal-Khiel’s | Ayakkabı Dünyası | Nurol GYO | Armada AVM | Network Altınyıldız | Başak Sigorta | Saat & Saat | Tommy Hillfiger | Peugeot | Mudo Akademi | Gilan| TSKB | Akbank | Reebok | DSD Varşova | Desa Deri | Yargıcı | Marks & Spencer | Damat Tween | Imperial Tobacco | Mars Gıda | Hugo Boss | DKNY | Hotiç | Hyundai | Yataş | T.C. Sağlık Bakanlığı | Tantitoni | Innova Kozmetik | Likom Yazılım | Sapeksa