Makaleler
Geri Dön
,
Daha da iyisi mümkün mü?
Günümüz perakende dünyasının en önemli satış enstrümanı olan ve tüketicilerin satın alma motivasyonunu arttırmak adına vazgeçilmezi konumuna gelen kampanyaların ne kadar etkin ve doğru yapıldığını düşünüyorsunuz?
- Geçerli ve doğru analiz edilmiş müşteri profili ile harekete geçmek, kampanyaların finansal verimliliğini arttırabilir mi?
- Ürün ya da hizmetin sunduğu değeri, kampanya içeriği üzerinden etkin bir şekilde aktarmak, müşterilerin güvenini kazanmaya yardımcı olabilir mi?
- Kampanyanın kilit çekim gücünü net tanımlayabilmek ve ana mesajı öne çıkartmakta yaratıcılık sergilemek, kampanyaların daha güçlü bir şekilde algılanmasını sağlar mı?
- Kampanyaların duyurulacağı iletişim mecralarının, hedeflenen müşteri ve marka kimliğine tam uyumlu seçilmesi, kampanyaların verimliliğini arttırabilir mi?
- Online ve offline ortamda kampanya mesajı ile ilgili sağlanan tutarlılık, müşterinin marka algısını olumlu yönde etkiler mi?
- Kısa vadeli ölçüm ve raporlama yaparken, orta ve uzun vadeli katma değer analiz etmek, bugün yapılacak stratejik hataların önüne geçer mi?
- Dijital medya araçlarını geleneksel yöntemlerle kullanmak, hedef kitlenin markadan kopmasına neden olur mu?
Biz bu soruların cevabını biliyoruz. Sizlerle paylaşmak istiyoruz.